d Woahrad is wia a Zwiefe

Opus 258/ 1884

 

Früher dachte ich, es gäbe nur eine Wahrheit. Heute weiß ich, dass es viele Wahrheiten gibt. Ja, selbst das einfachste Ding zeigt sich immer anders, je weiter ich mich von ihm entferne oder in es eindringe, es un­ter verschiedenen Gesichtspunkten betrachte. Die Wahrheit ist wie eine Zwiebel, in der sich unter jeder Schale eine weitere verbirgt. Ja, selbst der Keimling in der Mitte hat letztlich nur den Zweck einen Stengel ins Licht zu schieben und Samen zu bilden, aus denen wieder neue Schalen erwachsen.

 

d Woahrad is wia a Zwiefe,

a wengal schoaf und a wengal siaß.

Sie hod mehra Schichtn,

kaum bist durch oane duach,

host Wossa in de Aung,

Freind, zum Woahrad suacha

braugst Wuat und Kraft

und du muaßt da traun.

 

d Woahrad is wia a Feia,

a wengal Doud und a wengal Lem.

Kannst wärma damit und vobrenna,

kannst leschn oda schüan

und dei Kaejtn schnaej volian.

Freind, zum Woahradsuacha

gibts koa Rezept,

muaßt saejba probian.

 

d Woahrheit is wia a Wüafe,

a wengal eckig und a wengal rund.

Sie hod sechs voschiedene Seitn

und jede is andast,

drum schauda alle o!

d Woahrad hod vaej Gsichta

und an oizamm sand

a Haffa Foitn dro...