Schpekulia ned zlang

Opus 140/ 1979

 

Wenn man zu lange über etwas nachdenkt, es von al­len Seiten betrachtet, sich alle Vernetzungen und alle möglichen Folgen ausmalt - wie soll man dann noch handeln können! Alles hat nicht nur zwei Seiten, sondern viel mehr. Nur weil es kein „richtig“ im absoluten Sinn gibt, ist es aber doch nötig, dass man handelt, wenigstens ein klein wenig richtiger als die meisten. Wenigstens, dass man sich in der richtige Richtung bewegt.

 

Schpekulia ned zlang!

Probias einfach!

Schpekulia ned zlang!

Probias einfach!

Schpekulia ned zlang!

Probias einfach!

Schpekulia ned zlang!

 

Wenns aa ned glei a so wiad wias d moanst,

saejbst wenn a paar Leit bled schaun,

wenn s da aa voa eah d Aung auswoanst,

moinst dass da desweng ehmda traun?

 

Nur dann voändat se d Waejd,

sunst wiads ja nia bessa.

A wengal a Wuat is ganz guat und gibt Kraft,

sunst wiads ja nia bessa!

 

Dassd amoi sehgst, wos ois geht, wenn ma mog,

die Andan, woaßt die ganz Andan,

fakln ned lang und schteggan de in Sog

die Andan, woaßt die ganz Andan...

 

Schpekulia ned zlang!

Probias einfach!

Schpekulia ned zlang!

Probias einfach!

Schpekulia ned zlang!

Probias einfach!

Schpekulia ned zlang!